Twój koszyk 0 Produktów

Rower Cube Reaction GTC 29" 2x carbon´n´green 2017

Cena :    6899.00 PLN  5859.00 PLN
  • Rower Cube Reaction GTC 29" 2x carbon´n´green 2017
  • Darmowa dostawa

Wybierz opcje złożenia

Przed dodaniem produktu do koszyka dokonaj wyboru odpowiedniej opcji:



Symulacja rat na produkt : Rower Cube Reaction GTC 29" 2x carbon´n´green 2017



Rower górski mtb firmy Cube z serii Reaction GTC na 29" kołach. W tym miejscu przechodzimy do modeli klasy Formuły 1 pośród rowerów górskich. Zaczniemy od REACTION. Poczynając od sztywnej ale lekkiej ramy węglowej, na wysokiej jakości osprzęcie kończąc, REACTION GTC należy do absolutnej czołówki wysokoosiągowych hardtaili. Radzi sobie równie dobrze na krótkich trasach jak i na wyścigach wytrzymałościowych. Zarówno w wersji 27,5 jak i 29 cali.

 Specyfikacja

Rama GTC Twin Mold Monocoque Technology, ARG2, Tapered Headtube, PressFit BB, X12, Integrated Cable Routing
Kolor carbon´n´green
Rozmiary 15", 17", 19", 21", 23"
Widelec Manitou M30 Air, Remote Lockout, 100mm
Łożyska sterowe FSA Orbit I-t-R, Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/8"
Wspornik kierownicy CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
Kierownica CUBE Flat Race Bar 720mm 8°
Gripy CUBE Performance Grip
Przerzutka tył Shimano XT RD-M8000-DSGS, ShadowPlus, 11-Speed, Direct Mount
Przerzutka przód Shimano XT FD-M8020-D, Direct Mount, Side Swing
Manetki Shimano SLX SL-M7000
Hamulce Shimano BR-M315, Hydr. Disc Brake (180/160)
Korba Race Face Æffect SL 36x26T, 175mm
Kaseta Shimano SLX CS-M7000, 11-42T
Łańcuch KMC X11
Obręcze CUBE EX21, 32H, Disc, Tubeless Ready
Piasta przód Shimano Deore HB-M615, Centerlock
Piasta tył Shimano Deore FH-M618, Centerlock, 142x12mm
Opona przód Schwalbe Tough Tom, Active, 2.25
Opona tył Schwalbe Rapid Rob, Active, 2.25
Siodło Cube Active 1.1
Sztyca podsiodłowa CUBE Performance Post, 27.2
Zacisk podsiodłowy CUBE Varioclose, 31.8mm
Waga 11,95 kg

Geometria  

 Technologie

AGILE TRAIL GEOMETRY

Agile Trail Geometry skupia się na geometrii pozwalającej na bardziej agresywną jazdę w terenie. Jest to osiągnięte dzięki bardziej kompaktowej konstrukcji ramy oraz niżej poprowadzonej górnej rurze i obniżonym przekroku. Efektem jest więcej miejsca na ruch oraz niżej umieszczony środek ciężkości który gwarantuje zwinne prowadzenie i więcej zabawy.


GRAN TURISMO COMPOSITE

Przy projektowaniu ram z włókien węglowych serii GTC, bezpieczeństwo i komfort są głównymi wytycznymi. Odpowiedni rodzaj włókien węglowych w miejscach największego obicążenia, czyli główce ramy, rurze podsiodłowej oraz okolicach supportu. Dlatego rama wciąż oferuje tłumienie oraz komfort dzięki elastycznym rurom. Nasz specjalny proces produkcyjny z zewnętrznym i wewnętrznym formowaniem zapewniają, że użyto tylko niezbędnej ilości materiału zmniejszając całkowitą wagę nawet przy skomplikowanym projekcie. Wszystkie ramy GTC zdały oczywiście test DIN-Plus.

TWIN MOLD TECHNOLOGY

Wszystkie modele GTC zbudowane są z wykorzystaniem tego skomplikowanego procesu. Dzięki niemu możemy wyeliminować niebezpieczne załamania materiału poprzez ciągłą kontrolę włókien podczas procesu utwardzania. Poprzez używanie wewnętrznych form w miejscach łączeń ilość żywicy jest znacząco zredukowana a włókna są połączone ciaśniej. W rezultacie otrzymujemy większe bezpieczeństwo oraz lepszy stosunek wagi do sztywności.


X12 THROUGH AXLE

W osi X12 konus wykorzystywany jest do stworzenia połączenia wolnego od luzów. Niezbędne jest zaciśnięcie osi tylko z jednej strony. Pozycja koła jest ustawiana przez wkręcenie osi w prawy hak za pomocą śruby. Główną zaletą systemu Syntace jest szybki i bezproblemowy montaż i demontaż koła, stała pozycja koła co pozwala na dokładne wyregulowanie zacisku oraz tarczy hamulcowej oraz dużo większa sztywność. Rozwiązanie to jest również lżejsze od tradycyjnej osi.

INTEGRATED CABLE ROUTING

Wewnętrzne prowadzenie linek oferuje wiele zalet. Linki zabezpieczone są przed brudem co zapewnia dłuższy czas pracy, brak konieczności stosowania pancerzy na całej długości linki zmniejsza wagę a cały rower wygląda czyściej i schludniej.

 

WET PAINT SURFACE

Na polerowane, szczotkowane aluminium oraz wszystkie ramy HPC, naklejki zostają wklejone w wielowarstwowy lakier. Ten typ wykończenia wykorzystywany jest głównie ze względu na obniżenie wagi.

PRESS FIT BB

Łożyska są wciskane bezpośrednio w ramę a nie wkręcane jak w standardowych rozwiązaniach. Rozwiązanie to daję szerszy element suportu oraz szerszą część ramy, przekłada się to na szerszy duł oraz szerszą linię łańcucha. Każdy milimetr w szerokości znacznie zwiększa sztywność poprzeczną całej ramy podczas pedałowania a to minimalizuje straty energii dzięki czemu jazda staje się efektywniejsza. 

TAPERED HEAD TUBE

Tego typu rura sterowa jest sztywniejsza od tradycyjnej o stałej grubości oraz zapewnia bezpieczniejszą jazdę nawet po najtrudniejszym terenie. Minimalne ugięcia w przedniej części ramy oznaczają dają większą precyzję prowadzenia. Z większą rurą sterową, przedni widelec staje się dużo bardziej sztywny. Jednocześnie, waga zmniejsza się dzięki zintegrowanemu łożysku dolnemu. We wszystkich rowerach CUBE wykonanych z włókna węglowego, górne łożyska są zamontowane bezpośrednio w ramie co powoduje dalsze obniżenie wagi oraz bardziej bezpośredni transfer energii.